2013/03/05

♣ Happiness isn't hard to find.


Väittäkää mulle, että tässä maailmassa on muka mahdotonta olla onnellinen. Mä en vaan usko sitä.

Oon viimesimmän viikon taas entisestään keskittynyt pieniin onnen asioihin, ja mennyt vaan entistä kauemmaksi ymmärtämästä sitä, miten tässä maailmassa muka edes voi olla epäonnellinen. Oonks mä muka ainoa, joka rakastaa niin sadetta, auringonpaistetta kuin tuulisuuttakin; joka vihaa kevättä mutta on niin onnellinen että se on vihdoin täällä; ja ennen kaikkea joka nauraa silloin, kun vituttaa.

Oon saanut naapuruston stalkkerin maineen tässä viikon aikana roikkuessani pihalla ja ikkunassa jatkuvasti kameran kanssa - mutta hei, se on ollut sen arvoista. Pahoittelen, että tuossa videossa löytyy myös mun vastaherännyt meikitön naama sekä näkyy hillitön kameran laatu sekä mun vakaa kamerakäsi. Pistin myös pari vanhaa videota (Pipefest ja Pariisi) piristämään edes hetkeksi tätä randomvideoiden sekasortoa.

Sulavaa lunta, aurinkoa, plusasteita, naurua, aikasia ja myöhäsiä aamuja, ihmisiä, muistoja, kaikkee kaunista. Siis mitä? Miten niin on muka mahdollista olla epäonnellinen?

13 kommenttia:

  1. ihanan hyväntuulinen postaus, jejee, tuli itsellekin hyvä mieli :)

    VastaaPoista
  2. PS: hillittömän ihana video, tossa näkyy niin hyvin kaikki elämän pienet ihanuudet !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa ihana kuulla! :-) Haha ite olin just ihan paineissa et "mitäs jos kukaa muu ei tajuu sitä onnee just ku tää auto hienosti ajo tähä ja on nätti keli ja sadepisaroita jee" jne, haha ihan mahtava kuulla et löysit jotain onnee sieltä videon seasta :-)

      Poista
  3. Juuri näin, tuntuu että onnellisuudesta on tullut suorittamista ja sen voi saavuttaa vasta, kun kaikki on täydellistä. Itsekin huomaan aina odottavani kaikenlaista "sitten kun se ja se on kunnossa, voin olla onnellinen", vaikka onnellisuus on oikeasti tässä ja nyt, koska heräsin pirteänä aamulla, söin hyvän ruuan ja juttelin ystävän kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! :-) Mut mahtavaa, että vaikka sulla välillä on tollasia hetkiä että pitää saavuttaa jotain ennenkuin voi olla onnellinen, niin välillä on myös just noita hetkiä, että tajuaa olla onnellinen just siinä ja sen kanssa mitä on :-)

      Poista
  4. Sä olet ihanan positiivinen ihminen! Toi video sai mulle jopa kyyneleen, koska tajusin itekkin sen ettei kaikesta tarvii aina valittaa, tarvii oppia arvostamaan elämän pieniä asioitakin. Kiitos sulle, sun blogias lukemalla oon oppinut sen! Jatka samaan tahtiin! :)
    Hyvää alkavaa kevättä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaapuua, jäin ihan sanattomaks (ja se on muuten harvinaista). En osaa sanoin kuvailla kuinka mahtavaa on kuulla, että on saanut toisen ihmisen tajuamaan jotain tollasta. Piristit kyl mun loppuviikon ihan totaalisesti, KIITOS!♥ Ja hei loistavaa kevättä sulle kans :-)

      Poista
  5. Hihi kannatti linkittää! Tyään blogistas paljon ja sait justii aktiivisen lukijan lisää. Jipii nyt riemuitsemaan :3
    (Terkuin Demin SONTA)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah apua, ihan superihana kommentti, vähän mua alko naurattaa ku kirjotit nii ihanasti :-D Ja jes mahtavaa, kannatti olla rohkee! ;)

      Poista
  6. Ihana video! Hienosti olit saanut koottua kaikkea mukavaa.
    Mikä tuo biisi muuten on ja kenen? Tosi kaunis. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa hitto, unohtukin mainita! Yiruman Moonlight kyseessä, ihan mielettömän kaunis, Yirumalla on muutenkin ihan uskomattomia biisejä :-) Ja kiitos paljon!

      Poista